وبلاگ اطلاع رسانی درسی حسین غلامعلی نژاد

وبلاگ اطلاع رسانی درسی حسین غلامعلی نژاد

وبلاگ اطلاع رسانی درسی حسین غلامعلی نژاد

یا سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای شما دانشجویان عزیز
برای دسترسی راحت تر شما به جزوات درسی، اسلایدها و تمرینات درسی اینجانب، وبلاگ پیش رو را راه اندازی نمودم. امید آنکه با فعالیت های علمی خود بتوانیم نقشی هرچند کوچک در پیشرفت ایران اسلامی عزیز داشته باشیم و در سیل خروشان پیشرفت علمی کشور، سهیم باشیم.
از مطالعه مطالب صفحه ی شادکامی وبلاگ هم غافل نشین!!مطالب خوب و کاربردی داره
شادمان باشید و برقرار-غلامعلی نژاد

هر مسلمانی دوست دارد با معارف پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و اهل بیت (علیهم السلام) آشنا شود. اما زندگی ماشینی امروزی اجازه مطالعه کتابهای دینی را به هر کسی نمی دهد. ضمن اینکه خیلی از ما دنبال مطالب کوتاه و مفید هستیم. استفاده از کاغذدیواریهای زیبا (wallpaper یا والپیپر) که به حدیثی از اهل بیت (سلام الله علیهم) مزین شده باشد، ایده‌ی جذابی است که به ما امکان آشنایی با معارف اهل بیت را می‌دهد. نرم افزار بیـّــنات که به همین مناسبت تولید شده است، تلاشی است برای گسترش فرهنگ اهل بیت در سرتاسر گیتی.

برای مشاهده ی محیط تنظیمات نرم افزار و دانلود برنامه به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید

 Bayyenat Wallpaper - والپیپر مذهبی - کاغذ دیواری حدیثی

این نرم افزار، با گرفتن دو مسیر شامل تصاویر پس زمینه و فایل احادیث، آنها را با یکدیگر ترکیب کرده و یک پس زمینه حدیثی زیبا تولید می کند. تصویر حدیثی زمینه، می تواند به صورت متناوب و در بازه های زمانی که کاربر تعریف می کند، تغییر کند. در نسخه ی جدید، علاوه بر تصویر، امکان استفاده از رنگهای ثابت یا محوشونده به عنوان پس زمینه وجود دارد.

یعنی با استفاده از این نرم افزار، بصورت خودکار، حدیث بر روی هر دسته عکس مورد نظر شما نمایش داده خواهد شد. تغییر فونت و اندازه ی نوشته ها و نوع نمایش نوشته ها و حجم بسیار کم نرم افزار، از قابلیت های این نرم افزار است.

بینات - نرم افزار تولید کاغذ دیواری حدیثی (والپیپر مذهبی) - Bayyenat islamic quote generator






ضمن تشکر از استاد خوب و گرانقدر جناب آقای دکتر حسین خسروی از اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود که از نخبگان خطه ی قاینات هستند و این نرم افزار را طراحی کرده اند، از شما دانشجوی عزیز تقاضا می شود برای دانلود این نرم افزار زیبا بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود نرم افزار بینات

hosein gholamalinejad

نظرات (۱)

Do not bother your text greetings was great and thanks

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی